Ompelukurssin antia

Olen tänä syksynä aloitellut uutta harrastusta ompelua. Olen toki ommellut jotain aikaisemminkin (viime aikoina lähinnä verhojen käänteitä) ja kymmenisen vuotta sitten kävin lastenvaateompelukurssilla ompelemassa pienelle pojalleni vaatteita. No, nytkin ensimmäinen ompeluni kurssilla oli pojalleni, tosin vaatteen koko on hiukan eri mitä kymmenen vuotta sitten.

Ilmeisesti olen myös innoissani selittänyt tuosta kurssista, koskapa siskoni toi minulle käydessään oman saumurinsa :) Olen tosin aika laiska oma-alotteisesti kotona tekemään mitään, mutta saapa nähdä. Jospa jotain helppoja ompeluja ainakin saisin tehdyksi.


Kommentit

  1. Onpa siistin näköinen pusakka! Onko saumuria vaikea käyttää? En ole koskaan kokeillut, ihan tavallisella vaan.

    Bloggeri temppuilee taas oikein urakalla; en päässyt aamulla kirjautumaan ollenkaan omille sivuille, eikä toisten blogeja päässyt lukemaan. No, nyt näyttäisi toimivan.

    VastaaPoista
  2. Minunkin mielestäni se näyttää hienolta. Mä nostan aina hattua kädentaidoista.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Trina ja Cashmoney!

    Saumuria on kyllä tosi helppo käyttää, tulee siistiä jälkeä ja valmista nopeasti. Minäkin nyt syksyllä ensimmäisen kerran saumurilla ompelin ja tykään sillä kyllä ommella.

    VastaaPoista
  4. Upea huppari. Mielenkiinnolla odottelen seuraavaa käsityöprojektia. Oletko muuten laittanut blogisi blogilistalle (www.blogilista.fi)? Käypä rekisteröimässä, niin kaikki kiinnostuneet löytävät sinut.

    VastaaPoista
  5. Kiitos Virpi! Huppari on ollut kovassa käytössä jo :) Myös seuraava käsityöprojekti on jo suunnitteilla, siitä tulee ehkä postausta sitten...

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Kiitos paljon viestistäsi!

Suositut tekstit